vraagstelling
|
oplossing
|
andere cases
SuiteSurgery

Bouwen aan een paraplu merk binnen de zorgsector

Services

Branding, Strategy, Content

Completed

2022

Deliverable

Bekijk resultaat

Hoe voeg je twee internationale bedrijven samen onder één paraplumerk? Met deze vraag begon onze samenwerking met de merken Surgicube en Toul Meditech.

We zijn aan de slag gegaan om van twee bedrijven met soortgelijke producten één overkoepelend merk te creëren. Van naam en merkstrategie tot branding en website.

Schone lucht oplossingen voor het uitvoeren van chirurgische ingrepen, waar je maar wilt. Dat is wat de producten van Surgicube en Toul Meditech doen. Aan ons de vraag: hoe kunnen deze verschillende producten vallen onder één merk identiteit? Ontmoet SuiteSurgery.

De nieuwe merkstrategie van SuiteSurgery hebben we doorgetrokken in alle content die je maar kunt bedenken. Met een compleet nieuwe huisstijl, website en alle online/offline content uitingen zijn ze klaar om vanuit één merk het zorglandschap internationaal te trotseren met hun innovatieve oplossingen.

andere cases