Liever straight-to-the-point jouw wensen bespreken?
Plan een gratis videogesprek in
Arrow icon CTA

Always on content

Om zichtbaar en top-of-mind te blijven bij je doelgroep. Is het belangrijk om te blijven posten en van je te laten horen. Want in de snelheid van online, ben je als merk ook zo weer vergeten. Met always on content zorg je ervoor dat je persoonlijk en interactieve content maakt waar je doelgroep van houdt. Met een passende structuur, slimme planning en schaalbare formats, houden we jouw merk altijd zichtbaar.

Omarm jouw doelgroep

Jouw doelgroep is verwend, want ze beslissen zelf over en de content die ze zien. Staat het ze niet aan? Dan zijn ze gewoon weg. Omarm die verwende consument en zorg dat je ‘always on’ bent. Je moet altijd aanwezig zijn en content maken die jouw doelgroep écht interesseert. Alleen zo, zorg je ervoor dat de doelgroep bij jou blijft en dat ze van je beginnen te houden!

Meten, meten en nog eens meten

Je stopt veel tijd in jouw content, want de doelgroep is je veel waard. Maar zodra je jouw content inzet, belanden we bij een belangrijk moment. Vallen de reacties en conversie erg tegen? Of gaat jouw content juist sky-high? Toch is hier bij een eerste oogopslag nog niet zo veel over te zeggen. Want wat is nu toch de reden van die tegenvaller of succesvolle content?

Hoog tijd om jouw content te meten. We verzamelen data en duiken hiermee de details in van jouw post. De uitkomst? We analyseren, maken nieuwe aannames en starten een nieuw experiment. Een experiment waar we met verschillende content variaties en combinaties jouw content beter willen laten presteren. We belanden in een loop waar we continue leren van de geposte content en de leerzame lessen meenemen in de volgende content.