Liever straight-to-the-point jouw wensen bespreken?
Plan een gratis videogesprek in
Arrow icon CTA

Merkstrategie

In een wereld die wordt geleid door verwachtingen en ervaringen, is het belangrijker dan ooit om je merk sterk neer te zetten. Een heldere en duidelijke merkstrategie zorgt ervoor dat jij en jouw collega's op dezelfde lijn komen te zitten. Jullie begrijpen wat er gedaan moet worden en hoe jullie dit samen moeten gaan doen. Een merkstrategie geeft je merk het zicht om het roer te pakken en de online of offline route te gaan bevaren. Niet alleen, maar samen met je team.

Een visie

Ieder sterk merk begint met een heldere visie. Want, waar staat je merk voor? En hoe voegt dat iets toe aan het leven van je klant of doelgroep? Met een creatieve sessie krijgen we haarscherp wat de verwachtingen en wensen zijn van jou en van je klant of doelgroep. Aan ons de taak om dit kraak helder op papier te zetten. Geen lange wollige teksten, maar juist korte en krachtige zinnen die al jouw collega's begrijpen.  


Jouw unieke merkkarakter

Natuurlijk wil je als merk herkenbaar zijn voor je doelgroep. Je wilt namelijk inspelen op de enorme digitale wereld van nu! Maar herkenbaarheid gaat samen met het goed weten wie jij en je collega's nu eigenlijk zijn. De tijd van dertien-in-een-dozijn kernwaarden, of een gekopieerd en geplakte bedrijfsmissie, is nu toch écht voorbij. Je wilt je tenslotte onderscheiden van al die andere 7086 concurrenten! Met een interactieve workshop krijgen we jullie unieke persoonlijkheid en tone of voice op papier.


Strategie

Met jouw visie en unieke merkkarakter op papier, hebben we alle benodigdheden voor het opschrijven van je "why". En laat dit onderdeel nu net je merkstrategie compleet maken. De uitkomst van de merkstrategie? Een fundament voor pakkende productnamen, een unieke visuele identiteit, webcopy en creatieve content.