Liever straight-to-the-point jouw wensen bespreken?
Plan een gratis videogesprek in
Arrow icon CTA

Testen en optimaliseren

Elke dag maken wij in-huis ongelofelijk veel content. Content waar we elke dag steeds een beetje van leren. Want hoe reageert jouw doelgroep op de content die we inzetten? We duiken elke dag de data in zijn vervolgens continue aan het testen en optimaliseren met nieuwe content concepten. Erg belangrijk vinden we, want zo wordt jouw content en zichtbaarheid steeds een beetje beter.

Nulmeting

Meten is weten. Maar vanaf welk punt? Zonder duidelijke startpositie is het vergelijken van data, en daar vervolgens conclusies uit trekken, erg lastig. Door vooraf een nulmeting te doen, kunnen we het effect van een bepaalde actie, optimalisatie of versie bijhouden.

Blijven meten en optimaliseren

Geeft de content die we hebben gemaakt het juiste effect? Hoe tevreden is de doelgroep met de content die we plaatsen? Dat zijn vragen waar we achter gaan komen. We vergelijken de allernieuwste meting met de allerlaatste meting. Zo maken we super inzichtelijk wat lekker werkt en wat nog niet en kunnen we leerpunten meenemen naar een nieuw communicatieconcept.